Over twee weken is het dan zover! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Zjoske Epping - WaarBenJij.nu Over twee weken is het dan zover! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Zjoske Epping - WaarBenJij.nu

Over twee weken is het dan zover!

Door: zjoske

Blijf op de hoogte en volg Zjoske

15 September 2008 | Nederland, Utrecht

Hallo allemaal,

Ik vertrek zondag over twee weken voor vier maanden naar Thailand en Vietnam en via deze site kunnen jullie op de hoogte blijven van mijn avonturen (voor degene die dat willen natuurlijk :P)!
Iedere keer wanneer ik een nieuw berichtje geschreven heb krijgen jullie een email binnen met een link naar deze site.
Ik zal jullie allemaal heel erg gaan missen, maar ik heb er wel heeel veel zin in!!
Voor degene die ik niet meer zie, tot over vier maanden! :)

Liefs Zjoske

  • 15 September 2008 - 11:08

    Sietse:

    Veel plezier daar!!

  • 15 September 2008 - 11:32

    Denise:

    Hee Zjos!
    Heel veel plezier! Ik ben benieuwd naar de verhalen!
    xx

  • 15 September 2008 - 11:47

    Maaike:

    Heey meis,
    Heel veel plezier. Had gehoopt je nog te zien, maar denkd at dat neit meer gaat lukken! Tot over 4 maanden, liefs Maaik

  • 15 September 2008 - 13:06

    Bjorn:

    veel plezierr zjoss! x

  • 15 September 2008 - 17:32

    Maaike:

    ik zal je niet meer zien maar ik wil je dan via deze weg onwijs veel plezier toewensen!! ik hoop dat de reis en het verblijf daar goed gaat!! heel veel succes en ben natuurlijk benieuwd naar de foto's en verhalen ;)!!

    ENJOY!! kus maaike

  • 15 September 2008 - 17:36

    Fiona:

    Leuk dat we je kunnen blijven volgen!! Misschien dat ik je nog zie komende twee weken?? En anders heel erg veel plezier........

  • 15 September 2008 - 19:14

    Noël:

    Zjoske!

    Heeel erg veel plezier daar!

  • 26 September 2008 - 15:06

    Nikki:

    zusje! nog maar 2 dagen, spannend! ;)

  • 28 September 2008 - 09:14

    Gerrie:

    Vandaag dus het begin van je vast heel mooie reis. Veel plezier.

  • 28 September 2008 - 11:54

    Marielle:

    En en en? De vliegreis overleefd? Is niet zo erg meer, toch? Ik houd je in de gaten hoor! ;)

    Liefs, Marielle

  • 29 September 2008 - 14:31

    Dieke:

    Ha Zjos,

    Heb een mail van Janna gehad en daar werd ik héél erg enthousiast van! hahaha, ik ben benieuwd naar al jullie verhalen en kijk al uit naar jullie terugkomst!

    Liefs Dieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Zjoske

Actief sinds 10 Sept. 2008
Verslag gelezen: 62
Totaal aantal bezoekers 6158

Voorgaande reizen:

28 September 2008 - 20 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: